Protocol: Uitvallen Promedico-ASP Print

  • storing, promedico
  • 2

Protocol: Uitvallen Promedico-ASP

Versie: 2.1
Beheerder (functie): Praktijkmanager
Bestemd voor: Asssistente, POH, Dokters

Instructies:
Uitprinten en in procedure map en invulvelden toevoegen voor praktijkspecifieke gegevens.

Doel van het protocol:
Duidelijkheid waarneer wie gebeld moet worden, zodat iedereen juist kan handelen bij een storing in Promedico-ASP.

Stappen:

  1. Indien het systeem dit nog toelaat een afdruk of screenshot maken van de agenda.
  2. Werken andere websites nog? Ga bijvoorbeeld naar nu.nl en kijk of u het laatste nieuws ziet staan. Werken andere websites wel dan is het een probleem specifiek met Promedico-ASP.
  3. Kunnen andere PC´s nog wel op Promedico herstart dan uw computer.
  4. Kan geen enkele PC op Promedico maar wel op andere websites bel dan met Promedico op telefoonnummer: 030 - 601 66 55 (´s avonds en in het weekend belt u 030 – 601 66 77). De storing is buiten uw netwerk of SiDER om en Promedico dient het op te lossen.
  5. Werkt geen enkele website op geen enkele computer? Kijk vanaf een mobiele telefoon op https://sider.nl/contact (onderaan) en zie of de storing landelijk is of reeds gemeld is.
  6. Test uw telefonische bereikbaarheid, bent u telefonisch ook niet bereikbaar volg EERST de ¨Procedure huisartsen: Uitvallen telefonie¨.
  7. Is de storing nog niet bekend of gemeld - zie https://sider.nl/contact (onderaan) - bel vanaf een mobiel toestel naar SiDER op telefoonnummer: 088 - 1111 000. Buiten werktijden kunt u kosteloos kiezen voor doorverbinden met dienstdoende medewerker. Van 13:00-14:00 is SiDER niet bereikbaar, volg zo nodig de procedure uitvallen telefonie, binnen dit tijdstip kunt u ervoor kiezen uw router opnieuw op te starten (als dit de storing oplost wel alsnog een melding maken bij SiDER).

Was dit antwoord nuttig?

« Terug