Protocol: Uitvallen Promedico-ASP
Versie: 2.1
Beheerder (functie): Praktijkmanager
Bestemd voor: Asssistente, POH, Dokters
Instructies:
Uitprinten en in procedure map en invulvelden toevoegen voor praktijkspecifieke gegevens.
Doel van het protocol:
Duidelijkheid waarneer wie gebeld moet worden, zodat iedereen juist kan handelen bij een storing in Promedico-ASP.
Stappen:
- Indien het systeem dit nog toelaat een afdruk of screenshot maken van de agenda.
- Werken andere websites nog? Ga bijvoorbeeld naar nu.nl en kijk of u het laatste nieuws ziet staan. Werken andere websites wel dan is het een probleem specifiek met Promedico-ASP.
- Kunnen andere PC´s nog wel op Promedico herstart dan uw computer.
- Kan geen enkele PC op Promedico maar wel op andere websites bel dan met Promedico op telefoonnummer: 030 - 601 66 55 (´s avonds en in het weekend belt u 030 – 601 66 77). De storing is buiten uw netwerk of SiDER om en Promedico dient het op te lossen.
- Werkt geen enkele website op geen enkele computer? Kijk vanaf een mobiele telefoon op https://sider.nl/contact (onderaan) en zie of de storing landelijk is of reeds gemeld is.
- Test uw telefonische bereikbaarheid, bent u telefonisch ook niet bereikbaar volg EERST de ¨Procedure huisartsen: Uitvallen telefonie¨.
- Is de storing nog niet bekend of gemeld - zie https://sider.nl/contact (onderaan) - bel vanaf een mobiel toestel naar SiDER op telefoonnummer: 088 - 1111 000. Buiten werktijden kunt u kosteloos kiezen voor doorverbinden met dienstdoende medewerker. Van 13:00-14:00 is SiDER niet bereikbaar, volg zo nodig de procedure uitvallen telefonie, binnen dit tijdstip kunt u ervoor kiezen uw router opnieuw op te starten (als dit de storing oplost wel alsnog een melding maken bij SiDER).