Intern kan Assistente/receptie/BackOffice 1/hoofdtoestel niet gebeld worden of u word doorgeschakeld Print

  • 0

Het blijkt dat op toestel 2001 dus het Back Office 1 toestel soms word doorgeschakeld naar een waarnemer.
Dit betekend dat als je intern belt of een lijn doorzet naar 2001 je bijvoorbeeld uitkomt bij een waarnemer omdat niet de externe lijn maar het toestel is doorgeschakeld.

Dit kan alleen als er op het toestel niet eerst gekozen worden voor PT-Waarnemer en DAARNA pas voor de waarnemer of als PT-Waarnemer knop niet afgerond is.. dus even wachtten tot de lijn is beëindigd en daarna kiezen voor de juiste waarnemer en wederom wachtten tot de lijn is beëindigd.

Als het mis is gegaan blijft het toestel staan op doorschakelen. Dit is eenvoudig uit te zetten door *73 in te toesten op het nummerieke deel van het toestel of via de app Hipper+ of via Onebase.io

Via Onebase doe je dit als volgt:
Login op https://onebase.io
Ga naar telefooncentrale beheer
Ga naar Gebruikersbeheer
Kies gebruiker B.O. 1
Doorschakelen
Kies voor NIET DOORSCHAKELEN
Gebruiker Opslaan.

Was dit antwoord nuttig?

« Terug